Informació recomanada: "Decisions compartides amb persones amb afectació de l'àrea mental: un repte i un deure ètics"

Dilluns, 13 de maig de 2019

El Comitè d'Ètica Assistencial del Vallès Oriental Central (CèAVOC) ha publicat el document: "Decisions compartides amb persones amb afectació de l'àrea mental: un repte i un deure ètics" que pretén aportar algunes consideracions sobre la presa de decisions compartides en situacions de malaltia orgànica avançada i amb afectació de l’àrea mental, en un entorn d’atenció sociosanitària.

Podeu llegir aquest i altres documents d'interès a l'apartat "Ètica" de la pestanya  "Informació recomanada".

El CèAVOC
El Comitè d'Ètica Assistencial del Vallès Oriental Central és un òrgan de caràcter consultiu i multidisciplinari que analitza i assessora en qüestions ètiques de l’àmbit assistencial sociosantiari per tal de contribuir a la seva humanització i millora.
Està format per un jurista, representants dels ciutadans i professionals de l'àmbit assistencial (infermeria, treball social, psicologia i medicina), alguns d'ells, professionals de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna.