Companyia a canvi d'enriquiment i felicitat

Dimecres, 26 de juny de 2019

Fa unes setmanes vam rebre una carta a la residència dels alumnes de 6è de l'Escola El Calderí. Dins del projecte del Consell d'Infants municipal, ens proposaven venir a fer una activitat convençuts que "els avis necessiten companyia i ens aporten enriquiment i felicitat".
I així es va fer! El grup va venir el passat dimarts 18 de juny i van realitzar plegats diferents activitats lúdiques amb els residents: encistellar anelles, pintar, jocs amb pilota... Una experiència molt satisfactòria per a petits i grans!

La Fundació Santa Susanna i la Fundació d'Acollida Santa Susanna sempre han tingut les seves portes obertes a persones i entitats que volen col·laborar en el programa d'activitats del centre afavorint la socialització dels residents.
Si vols compartir les teves habilitats o formes part d'una entitat i vols col·laborar, posa't en contacte amb nosaltres!