Caldes acull la jornada dels professionals d'atenció a les persones grans

Dijous, 29 de novembre de 2018

La jornada anual dels professionals de la Federació d'Entitats d'Assistència a la Tercera Edat sense ànim de lucre (FEATE) s'ha celebrat el 28 de novembre a Caldes de Montbui.
L'acte, que ha aplegat a 80 professionals del territori català, ha comptat amb la presència del Sr. Isidre Pineda, primer tinent d'alcalde, qui ha donat la benvinguda als participants a Caldes de Montbui, una ciutat amiga de la gent gran.
Al llarg del matí s'han realitzat diferents tallers i conferències a l'espai Can Rius dedicades al treball interdisciplinari, la sexualitat en la gent gran, les disfàgies i l'intercanvi d'experiències d'atenció centrada en la persona, esdevenint una trobada formativa i una ocasió per a compartir per als professionals de les residències catalanes sense afany de lucre.
Al migdia, els assistents han dinat plegats a la Fundació Santa Susanna, amfitriona de la jornada.
La Sra. Montserrat Falguera, presidenta de FEATE, ha valorat positivament la jornada i ha manifestat la importància d'aquestes trobades per contribuir a la millora contínua de l'assistència a les residències per gent gran.

FEATE i la Fundació Santa Susanna
FEATE és una Federació que agrupa a entitats d’iniciativa social sense afany de lucre, que presta serveis al sector de la gent gran i defensa els interessos del seus associats. Creada el 1991, compta amb 70 entitats sòcies i forma part de La Confederació i de la Taula Tercer Sector Social de Catalunya.
La Fundació Santa Susanna és una de les entitats sòcies de FEATE i hi participa activament.