Aprenent la importància de la història de vida de les persones ateses

Divendres, 23 de març de 2018

Aquesta setmana ens han visitat els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà Tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria organitzat per l'Escola de Pia de Caldes de Montbui.

Els alumnes han entrevistat els residents per familiaritzar-se amb el document d’història de vida, una eina per conèixer millor el passat, el present i els desitjos de futur de la persona, i poder elaborar així un pla de suport adaptat a les característiques individuals.

Tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria

El cicle és una novetat d'aquest curs a Caldes i actualment s'està realitzant la preinscripció de la 2a edició. Està dissenyat de manera que el 80% de les classes teòrico-pràctiques es realitzen a l’Hospital de Mollet i el 20% restant a l’Escola Pia de Caldes.

L
a Fundació hi col·labora en la docència: la Sra. Anna Ayguasanosa, directora assistencial de la Fundació, és la responsable de l'assignatura "Atenció Geriàtrica". Per a la nostra entitat, és molt enriquidor poder compartir la nostra experiència assistencial i formar a les persones en l'àmbit de salut.