Afectació a l'aparcament de darrera de la Fundació

Dimecres, 16 d'agost de 2017

L'Ajuntament de Caldes de Montbui inicia aquest mes d'agost la primera fase de la construcció del nou aparcament amb una capacitat de 150 places en dues plantes semi soterrades de Raval Canyelles.
Com a conseqüència, a partir del dilluns 21 d'agost, no es podrà utilitzar l’aparcament públic situat darrera la Fundació Santa Susanna (davant de la sala de vetlles Santa Susanna) ni el carrer Raval  Canyelles.
Les obres no afectaran la circulació dels carrers adjacents (Raval Canyelles i Font i Boet), però caldrà extremar les precaucions si es transita pel Raval Canyelles perquè els vehicles pesats de l’obra hi circularan en els dos sentits de la marxa.
Les persones que vinguin a la Fundació podran seguir utilitzant els aparcaments públics del final del Raval Canyelles o el del carrer Escoles Pies.