1 d'octubre: V Dia Europeu de les Fundacions i Donants

Dijous, 28 de setembre de 2017

El dia 1 d’octubre se celebra el V Dia Europeu de les Fundacions i Donants (#October1Europe), una iniciativa de DAFNE (Donors and Foundations Networks in Europe), per potenciar el reconeixement social i econòmic del sector fundacional.

La nostra entitat, amb més de 630 anys d'història, és una fundació sense ànim de lucre que presta serveis a la vila de Caldes de Montbui i rodalies, atenent especialment a les persones grans. Entre els serveis que ofereix, destaquen l'atenció sociosanitària, la residència social assistida, l'atenció domiciliària i els serveis funeraris, iniciativa pionera a Catalunya premiada recentment per La Confederació com a experiència de transformació social en el Tercer Sector Social de Catalunya.
L'any 2016, la nostra entitat va rebre 13.329,59 € de donatius, representant un 0,18 % dels ingressos. Els donatius provenien de 2 entitats, 5 persones i 3 activitats benèfiques.

La Fundació Santa Susanna és una de les més de 500 fundacions associades a la Coordinadora Catalana de Fundacions per tal de potenciar la xarxa de les fundacions catalanes i defensar el món fundacional del nostre país.