Butlletķ electrņnic

Altres

CONSELLS DE SEGURETAT A CASA, AL CARRER I AL BANC

La Policia de la Generalitat Mossos d'Esquadra PGME, dintre de les seves funcions de servei a la ciutadania, desenvolupa campanyes preventives i informatives especialment dirigides a la prevenció dels delictes.
Per aquest motiu ha elaborat un tríptic informatiu amb consells per a potenciar la seguretat de les persones grans a casa, al carrer i al caixer o oficina bancària.

HIGIENE DE MANS

Us recordem que el proper 5 de maig se celebra, com cada any des del 2009, el Dia Mundial de la Higiene de les Mans impulsat per l’OMS. Té com a finalitat conscienciar i implicar tant els professionals sanitaris com els directors i gerents de centres sanitaris en la prevenció de les infeccions relacionades amb l’assistència sanitària mitjançant la mesura senzilla i eficaç de la higiene de les mans.
Tot i que la responsabilitat de la higiene de les mans correspon als professionals sanitaris, en el foment de les pràctiques òptimes d'higiene de les mans es recomana estimular la participació, el compromís i l’apoderament dels pacients i dels seus familiars i cuidadors.´
El tríptic “Una atenció neta és una atenció més segura”  elaborat pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya dóna consells i ensenya a fer una bona higiene de mans.

Documents

link  Consells de seguretat a casa, al carrer i a l'oficina bancąria  ( pdf , 467 Kb ) link  Higiene de mans  ( pdf , 450,9 Kb )