Donatius

La Fundació Santa Susanna existeix gràcies a moltes persones qua al llarg de la seva història han fet donacions adreçades al seu manteniment i millora.

L'any 2003 vàrem poder fer efectiva la compra d'un terreny anomenat "Les Hortes" on hi ha en projecte la construcció d'habitatges per a gent gran.

A finals del 2005, vàrem acabar unes obres molt importants d'ampliació de l'edifici de la Fundació, que ens va permetre créixer i a la vegada oferir un millor servei a tots els residents i usuaris.

L'any 2007 es va fer efectiva la compra d'un terreny al costat de la Fundació: "el Jardí de Santa Susanna" que ha de permetre la continuïtat del servei que sempre ha volgut garantir la Fundació.

Aquest pot ser l'exemple del tot allò que podem fer, tal com hem dit gràcies a la participació econòmica de persones que han confiat en el projecte de la nostra institució.