Agenda

Del 18.09.2017 al 24.09.2017 Menú i Activitats obertes de la Fundació ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Menú i activitats obertes

Dijous, 21 de setembre de 2017 Vols formar part de la decisió? La reflexió estratègica ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Pati del Punt de trobada Aquesta activitat forma part del projecte "som fundació" i està adreçada a totes les persones vinculades a la institució: residents, familiars, voluntaris i treballadors/es.
Divendres, 22 de setembre de 2017 Millorar la postura (Ment i Moviment) Cicle Viure i Aprendre ACTIVITAT DE LA COORDINADORA DE GENT GRAN Les Cases dels Mestres A càrrec del Sr. Miguel Angel Gancedo i la Sra. Mónica Miguélez (responsables del Programa d'activitat física i del Programa d'atenció a la memòria, respetivament)
Organitza: Coordinadora de gent gran
Col·labora:  Ajuntament de Caldes de Montbui i Fundació Santa Susanna
Dissabte, 23 de setembre de 2017 1ª caminada per l'Alzheimer de Caldes de Montbui ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Inscripcions: cafeteria del Punt de trobada a partir del dia 13 de setembre