Agenda

Del 16.10.2017 al 22.10.2017 Menú i Activitats obertes de la Fundació ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Menú i activitats obertes
Dijous, 19 d'octubre de 2017 Acompanyar els últims dies de vida (Cicle Despendre per aprendre) Biblioteca de Caldes de Montbui A càrrec de la Sra. Assumpció Ros (psicòloga i gerent dels Serveis Funeraris Santa Susanna) i la Sra. Mª Jesús Fernández (infermera de la Fundació Santa Susanna)

EL CICLE
Despendre per aprendre és un espai de  trobada i reflexió on, a través del diàleg, la informació i el debat, es parla de la vida i de la mort. Un espai on cadascú pot posar paraules a les emocions i trobar els  recursos necessaris a través de diferents visons i mirades.
El cicle va iniciar-se el desembre de 2010 i està organitzat per Creu Roja, l'Obra social "la Caixa" i la Fundació Santa Susanna, amb la col·laboració de la Biblioteca de Caldes de Montbui.

Properes sessions:
dijous 14 de desembre
Divendres, 20 d'octubre de 2017 100 anys de la col·locació de la 1ª pedra de l'edifici del carrer Font i Boet ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Punt de trobada
Dimarts, 31 d'octubre de 2017 Celebració de la Castanyada ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA