Agenda

Del 16.10.2017 al 22.10.2017 Menú i Activitats obertes de la Fundació ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Menú i activitats obertes
Dilluns, 16 d'octubre de 2017 Trobada del grup de Colònies per a gent gran ACTIVITAT DE LA COORDINADORA DE GENT GRAN Fundació Santa Susanna Inscripcions a la Fundació Santa Susanna
Dilluns, 16 d'octubre de 2017 Trobada d'inici de curs dels grups de la Fundació ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA sala d'actes
Dijous, 19 d'octubre de 2017 Acompanyar els últims dies de vida (Cicle Despendre per aprendre) Biblioteca de Caldes de Montbui A càrrec de la Sra. Assumpció Ros (psicòloga i gerent dels Serveis Funeraris Santa Susanna) i la Sra. Mª Jesús Fernández (infermera de la Fundació Santa Susanna)

EL CICLE
Despendre per aprendre és un espai de  trobada i reflexió on, a través del diàleg, la informació i el debat, es parla de la vida i de la mort. Un espai on cadascú pot posar paraules a les emocions i trobar els  recursos necessaris a través de diferents visons i mirades.
El cicle va iniciar-se el desembre de 2010 i està organitzat per Creu Roja, l'Obra social "la Caixa" i la Fundació Santa Susanna, amb la col·laboració de la Biblioteca de Caldes de Montbui.

Properes sessions:
dijous 14 de desembre
Divendres, 20 d'octubre de 2017 100 anys de la col·locació de la 1ª pedra de l'edifici del carrer Font i Boet ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA Punt de trobada
Dimarts, 31 d'octubre de 2017 Celebració de la Castanyada ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ SANTA SUSANNA